Musimy spać każdej nocy ponieważ jest to

Jedyne czego teraz żałuję to to, że nie zrobiłem tego wcześniej? Łatwo oddawać milion dolarów, którego się nie ma? Pogodzić się z nim. Plaster staje się coraz czystszy? Za późno przyznajemy, że jedyną rzeczą, której nie żałujemy, to nasze błędy. Związek Białorusi i Rosji to nie zabawka i nie polityczna koniunktura, lecz priorytetowy kierunek polityki zagranicznej naszego państwa. Zwłaszcza domu w którym są dzieci i których zdrowie powinno być priorytetem dla każdej rodziny? Jedyną osobą odpowiedzialną za twoje bezpieczeństwo jest ta, którą widzisz w lustrze. Cały anglojęzyczny świat jest przeniknięty ideą równości ludzi i choć może okazać się po prostu kłamstwem powiedzenie, że my albo Amerykanie kiedykolwiek działaliśmy by ją zapewnić, to Idea nadal istnieje i może pewnego dnia stanie się rzeczywistością? Pojazd ten to mała przenośna siłownia. Aż wierzyć mi się nie chcia
ło, jaką miała mocną głowę! Muzyka to kariera, za którą, na moje szczęście, mi płacą, ale mam też inne pragnienia i pasje! Jeżeli już rząd czy premier postanawia uciąć głowę człowiekowi ze służb, to powinien to zrobić estetycznie, honorowo i w warunkach higienicznych? Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Nic tak nie podnieca i nie cieszy ludzi, jak nadzieja, że zobaczą czyjąś śmierć w mocy prawa. Nie jest bowiem prawdą, że na polityce zarabia się krocie. Teraz się okazało, że premier Marcinkiewicz też przynosi niefart. Jedna moja przyjaciółka nazywa się Gacia i to jest jej deska. Rząd PO – PSL mimo apeli i próśb z uporem zupełnie niepojętym nie chce uznać rolnictwa za polski priorytet w Unii Europejskiej. Całe dobro, jakie nas otacza, to właśnie suma pojedynczych odpowiedzi na radosne sygnały dobrych ludzi. Wytłumaczyłem sobie, że wygra ć w Mam talent to jakby pokonać pięciolatka w siłowaniu si

Leave a Reply

